Veelgestelde vragen

Wat zijn de afspraken omtrent borg?

Voor iedere sloep geldt dat er borg dient te worden betaald. De borg verschilt per sloep. U kunt de borg contant op ons kantoor betalen. U krijgt direct na terugkomst en na controle van de sloep de borg weer terug. Bij het voldoen van de borg per pin wordt deze binnen drie dagen weer teug gestort op uw rekening.

Wie bel ik in geval van nood?

Heeft u hulp nodig belt u ons dan op ons mobiele nr. 06-55134356.

Zijn er zwemvesten aan boord?

Ja , op iedere sloep zijn voldoende zwemvesten aanwezig tot het maximum van de toegestane hoeveelheid personen en zijn bij de huurprijs inbegrepen.

Hoe ben ik verzekerd?

Alle sloepen zijn tegen schade verzekerd. De verzekeringspolis wordt op het huurcontract vemeld.

Ik kan niet varen maar wil toch een dagje uit met de boot.

Vraag naar onze mogelijkheden voor het leveren van een schipper via info@verhuursloep.nl

Heb ik een vaarbewijs nodig?

Voor geen van onze sloepen is een vaarbewijs nodig. Als u geen ervaring heeft met varen krijgt u een ruime introductie van een van onze ervaren mensen. Durft u niet? Vraag dan naar onze mogelijkheden voor het leveren van een schipper.

Hoe kan ik mijn reservering cancellen?

Reserveringen afzeggen kan uitlsuitend per telefoon uiterlijk 24 uur van te voren. Kosten van niet tijdig afzeggen bedragen 70% van de totale reserveringssom. Bij zware regenval op de dag zelf kunt u kosteloos cancellen.

(+31) 06 551 343 56

Heeft u nog vragen?

Bel ons om zo spoedig mogelijk met ons in contact te komen.